czwartek, 31 lipca 2014

Przywitanie!

                                                                     Witam Was!

Zachowałam się trochę nie miło przez wzgląd, że dopiero teraz dodaję przywitanie :D Ale chyba mi wybaczycie? Tak sądzę... :)

           Więc witam Was na moim autorskim forum o nazwie "Tumburulka".
           Znajdziecie tutaj sporo(mam nadzieję) opowiadań, którymi postaram się Was nie zanudzić.
Tematem przewodnim będzie opowiadanie w którym pożyczam wyglądów, nazwisk i mam nadzieję, że charakterów chłopaków z zespołu Bastille.
Jednak aby nie było monotematycznie postaram się udostępniać Wam moje starsze opowiadania, dzięki którym będziecie mogli zobaczyć jak moje pisarskie kroki obierały oraz zmieniały swoją drogę.
Kim jestem? Różnie mnie nazywają.
Bywam Kamilą, Milą, Kamą, Sumieniem Forum oraz Blusiową.
Obecnie jestem Tumburulką :)
Urodzona w 1994, na samym koniuszku roku. Moją przyszłość wiążę z humanistycznymi przedmiotami (jak 89% społeczeństwa polskiego-taka prawda :/ ). Kocham pisać wszystko i w dużych ilościach :) Bawię si grafiką jednak z różnymi efektami (dowód - nagłówek).
        Mam cichą nadzieję, że większość osób które tu się pojawią/pojawiły zostaną ze mną na dłużej.

PS.
Dziękuję wszystkim osobą, które dokonały komentarzy pierwszej części opowiadania pt. "Koralik". Bardzo daje mi to wsparcie i motywację do dalszego pisania. Jestem Wam niezmiernie wdzięczna! Jesteście Kochani :)
Jeśli ktoś chciałby się wymienić reklamą do swojego bloga, śmiało piszcie :)
Pamiętajcie, im nas więcej tym weselej :)


Miłego dnia Kluseczki,
Wasza Tumburulka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz