sobota, 27 września 2014

9.000 views!

JA I MÓJ OPÓŹNIONY ZAPŁON PRZEZ NOCKI :C
Przepraszam! 
I dziękuję! Tyle was już musiało kliknąć w mój blog *_*
Chyba nigdy nie będę mieć dość dziękowania wam za to. 
Znowu nie zrobiłam dla was specjalnego fotoszopa, jednak mam dla was co innego.
Podsumowanie akcji urodzinowej dla Willa, prowadzonej przeze mnie z grupy fb Bastille XXX, której jestem założycielką :) Odniosłyśmy sukces, częściowy ale też bardzo zadowalający :) 
Znowu udowodniłyśmy że siła jest w zbiorowości, samemu nic się nie ukula! 
KOCHAM WAS! 
I DZIŚ NOWY ROZDZIAŁ DZIOBACZKI!!! :) w końcu!
PS. 
Koniec pracy dorywczej = więcej czasu dla bloga...
zarobiłam już na difffki, mahihuane i Dana więc starczy :D


Wasza Tumburulka!

4 komentarze:

  1. aahhahahaha dzifki,maryche i Dana ! <3 w takim razie ja poproszę jakąś oparke bo sama tego podkopu to chyba nie wykopie, taka dumna z nas Stormerek ;.; jeaahh 9000 wyświetleń - sorry że ciągle sprawdzam Ci bloga :) Już nie długo okrągłe 10000

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy bedzie nowy rozdział bo wchodzę na bloga jakieś 20 razy dziennie i się doczekać nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do godziny 01.00 powinien być bo właśnie wstawiam :D poprawie przecinki i wysyłam :)

      Usuń