środa, 14 stycznia 2015

20.000 views !!!!!!!!!



To nie tak, że o Was zapomniałam! W życiu!
To nie tak, że nie zauważyłam tak ważnego wybicia wyświetleń!
Jedynie czekałam na coś ważnego!
Zjadła mnie dodatkowa akcja i plan prezentu dla WAS! 
I oto jest! 
DZIĘKUJĘ! 
PÓŁ ROKU! 
DWADZIEŚCIA TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ! 
DZIĘKUJĘ! 
A oto prezent z którego jestem baaaardzo dumna i szczęśliwa!
Wspaniała współpraca z Olą B. z  Land of trailers <3 
Plany były już listopada ale teraz oto jest!
JEDYNY TAKI ZWIASTUN OPOWIADANIA ŚWIECA!
PIERWSZY NA TUMBURULCE!
Liczę na Wasze komentarze nie tylko dla mnie ale dla Oli,
 która jest cudownie zapowiadającą się, zdolną osóbką ;)
Przekażcie swoją niesamowitą energię!!
Niech moc i literki będą z Wami, a me opowiadania dla was ciekawe!
Uwielbiam i kocham WAS!
WASZA TUMBURULKA!

 


Jeśli ktoś jest na komórce a wtyczka nie obsługuje filmiku zapraszam ---> KLIK
iiiii? XD

1 komentarz:

  1. Iiiii... Pewnie zajebiste, ale ta wtyczka nie jest obsługiwana na moim telefonie.. Czekam do jutra w takim razie. ;) gratuluje, gnomie 20tys!

    OdpowiedzUsuń