poniedziałek, 9 marca 2015

Nowy początek.

Witajcie
Dawno do was nie pisałam tak od siebie, myślę że już czas.
Jak widzicie nawiedził nas nowy wygląd bloga. Nie wiem czemu gdy teraz na to patrzę myślę "ktoś mnie posądzi o 50 twarzyczek Grejka" jednak nie tym się kierowałam :)
Czeka nas nowe opowiadanie które chcę zacząć pisać już dziś, jestem na nie nieco "napalona".
Nie, nie będzie to kolejny FF z wykorzystaniem twarzy chłopaków z Bastille...
Właściwie kończe z tym działem.Teraz skoczę na głęboką wodę. Tak jak trzymałam się nieco o tratwy w "Świecy", tak teraz skoczę na środek oceanu. Chcę pokazać co potrafię. Mam nadzieję, że czytelnicy będą przy mnie zawsze nawet gdy nie będzie to już o owym zespole. Myślę, że trzeba się rozwijać i opuścić dział w którym byłam bezpieczna. Nie lubię należeć do tych normalnych.
A więc jak myślicie czego możecie się spodziewać?
Mam nadzieję, że was zaskoczę, a wasze emocje będą się przedzierać i zmieniać jak pogoda :)
Kocham was.
Wasza Tumburulka

1. Ros zamykam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz