czwartek, 2 lipca 2015

Jak mogę skutecznie i bezboleśnie się zabić? Moje samobójstwo, chęć zabicia się, bo chcę odebrać sobie życie.



Hej nie przez przypadek Ty się tu znalazłeś/znalazłaś.
Tak, do ciebie to kieruję.
Wiem co sprawiło, że tu jesteś... Teraz kolej abyś Ty wiedział dlaczego na moim blogu powstał ten post.
Nie chcę abyś to robił/ robiła.
Nie chcę aby twoje życie skończyło się.
Nie chcę abyś się zabijał/zabijała.
To nie są jedynie słowa puszczone na wiatr, piękna akcja. Byłam w tym samym miejscu co ty obecnie, do dziś częściej ubieram długie rękawy nawet w ten skwar za oknem jaki mamy obecnie. Wiesz dlaczego...
Ale jestem tu dzisiaj, jestem dla ciebie, teraz.
To nie minęło nagle, byłam z tym sama. Wierzę, że masz w sobie siłę, aby dać sobie szanse. Proszę, zrób to dla mnie, dla osoby która nie miała nikogo. Ty teraz masz mnie, i wiele osób które mogą Ci pomóc.
Nie będę obiecywać, że będzie wszystko dobrze, na pewno całkowicie nie zmieni to ten jeden post. Jednak są ludzie którzy mogą Tobie pomóc. Uwierz, nigdy nie ma jednej drogi, nawet w tym momencie w którym jesteś. Gdyby nie było, nie pisałabym tego.
Pod tymi numerami znajdziesz pomoc. Proszę spróbuj.
Jeśli się obawiasz, ja tutaj jestem.
Tylko daj sobie szansę. Ty jesteś teraz najważniejszy.



116 123 – Telefon zaufania dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym
22 425 98 48 – Telefoniczna pierwsza pomoc psychologiczna
116 111 – Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
801 120 002 – Ogólnopolski telefon dla ofiar przemocy w rodzinie „Niebieska Linia”
800 112 800 – „Telefon Nadziei” dla kobiet w ciąży i matek w trudnej sytuacji życiowej


Wiem, że na mój blog przybywają również inni blogerzy, zachęcam więc do wzięcia udziału w akcji, którą przez względy osobiste jak widzicie bardzo popieram. Dziękuje MattOlech że wspomniał o tym w swoim vblogu. 

Link do opisu akcji -> http://stayfly.pl/2015/06/stop-samobojstwom/
Link do odcinka MattOlecha -> https://www.youtube.com/watch?v=QWJEoVqVkQw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz