wtorek, 5 sierpnia 2014

600 odsłon!!


Wraz z chłopakami postanowiliśmy (Dan i Willi) coś zrobić z okazji JUŻ 600 wyświetleń :D
Kyle ciągle dzwonił aby Will wytatuował sobie kotka na brzuchu ale nie przeszło ;C
 Pająk się mu znudził więc ma coś fajniejszego :D
Ciekawe co chłopacy wymyślą na tysięczne wyświetlenie i dalej :D
Mina Dana mówi wszystko :D

A tak na poważnie, JESTEŚCIE CUDOWNI. W zaledwie sześć dni tyle tutaj Was na wchodziło i wróciło, że aż nie wierzę. Spadłam dziś z prawie krzesła  widząc co się dzieje.
Każda osoba z osobna jest dla mnie na wagę złota, a szczególnie gdy zostawi po sobie jakiś komentarz, ślad... *_*
Bardzo mnie motywujecie, wspieracie i pchacie do przodu.
DZIĘKUJĘ!
Zrobię wszystko aby Was jeszcze bardziej zachęcić i zaciągnąć na tego Bloga.

Wasza Tumburulka!

7 komentarzy:

  1. Cała sala wstaje i bije brawo Oby tak dalej :P Liczę na kolejny zwałowy epizod z Caroline :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ty xD
      Ja też czekam na Em ^^

      Usuń
    2. I będzie i Emi i Carol... jak na razie :D

      Usuń
  2. Jestem tu od początku, ale niestety moje pisanie komentarzy skończyło by się na ''super rozdział, czekam na następne'':D Więc mogę tylko co jaaaakiś czas coś napisać, ale pamiętaj, że jest plus jedna osoba, o której wiesz, że czyta Twojego bloga. Mi bardzo się podoba i uważam, że masz do tego talent. Po przeczytaniu każdego rozdziału czuję niedosyt i z niecierpliwością oczekuję na kolejne. Tak jest i teraz, więc szybko szybko wstawiaj następne:) Życzę dużo pomysłów na bloga i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie umiem określić tego co powodują u mnie takie słowa... naprawdę jedyne co umiem wykrztusić to zwykłe DZIĘKUJĘ!
      Niestety następny rozdział wpadnie dopiero dziś popołudniu, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Nie powiem co będzie w nim (nie)dokładnie bo sama nigdy nie wiem :) Postacie jakby same żyły w mej głowie i wywracają moje plany do góry nogami :) *przykład - kłótnia Kyle i Caro, aż do rękoczynów raczej nie miało dojść... a raczej nogoczynów :D*
      Wpadaj więc Paulino często, zapraszam cię z całego serca *jak wszystkich pozostałych!* :) i zostań w naszej wesołej grupce jak najdłużej :) Zawsze też zapraszam do indywidualnych kontaktów :D
      Więc jak coś to piszcie :D *grupowe zaproszenie*
      Pozdrawiam Tumburulka :D

      Usuń
  3. Ja tak jak koleżanka wyżej. Jestem od początku, czytam (prawie) na bieżąco, ale niestety nie komentuje bo kompletnie nie mam do tego głowy i wszystkie by się powtarzały ;) Od razy wspomnę, że opowiadanie jest meeeega i na maksa się wciągnęłam <3
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *_*
      Sama w to nie wierzę, ale znów tylko mogę mówić DZIĘKUJĘ!
      Mamulu... to jest nie do pomyślenia, że coś co wychodzi spod moich spulchniałych palców może kogoś interesować...
      Nie zasnę :D
      Tyle emocji... tyle dobrych słów... Tylko piszczeć jak w filmie Hanna Montana :D
      Poprzeczka się podwyższa :)
      Ajć :)
      KOCHAM WAS!!!!!
      A Tobie AVBN dziękuję, że się przełamałaś i napisałaś ten komentarz. Namacalny znak obecności :) Mam nadzieję, że będzie Ciebie dalej wciągać i będzie to miłe uzależnienie dla ciebie :)

      Pozdrawiam, całuje i tulaskuję :)

      Usuń