wtorek, 12 sierpnia 2014

Welcome!

Hej wszystkim.
Nie, to nie kolejny rozdział, on zapewne pojawi się wieczorem przez nawał moich obowiązków ( :C ). Jednak dlaczego piszę? Widzicie... od początku mej Tumburulki, zauważyłam pewną zależność, mianowicie mój blog odwiedzają też osoby z zagranicy. Najczęściej z Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Wielkiej Brytanii. Zapewne to dlatego, że dodaję na mój Tumblr wiadomości związane z blogiem. Związku z tym jeśli są to anglojęzyczne itp, to niewiele zrozumieją. Przykre lecz prawdziwe. Chciałabym specjalnie dla nich poświęcić tą chwilkę. Przywitać moim krzywym angielskim i podziękować./serio krzywym :C /

Hello girls and boys!
My name is Kamila and this is my blog - Tumburulka. Welcome! 
Unfortunately, the blog is conducted in Polish. It is related with the band Bastille,but it isn't maudlin story of a great love. Blue is the main character of the story. She had a troubled past, but it still haunts her.If you want to learn more about it, I invite you to talk on skype. My skype: kameliakia1 
Are you here? Write a comment, please.:)
I'm at your service
Your Tumbulurka. 


/ Jeśli ktoś z moich tumburulków zauważył błąd w tym co napisałam, mówicie :D mój angielski jest naprawdę kiepski. Dzięki!/


1200 WYŚWIETLEŃ  *_*

1 komentarz:

  1. Milie <3 Ślicznie ^^ A jednak nadal mnie zadziwiasz :P Oby plan się udał <3

    Great story! I love it with my all heart! You have my recommendation!

    OdpowiedzUsuń