niedziela, 10 sierpnia 2014

Coś pomiędzy...

A więc aby nie zanudzać was wiecznie rozdziałami Koralika, postanowiłam odkopać moje stare notatniki. Znalazłam w jednym ciekawy cytat. Niestety nie z mojej książki czy opowiadania, ale powalił mnie na łopatki... zawsze powala.

"- Im wolno wszystko, a kobiety mają siedzieć w domu, rodzić dzieci, sprzątać, gotować, rozkładać nogi na życzenie pana i władcy. W dodatku mamy być ciche, posłuszne, bezwonne i najlepiej niedorozwinięte, żeby oni mogli mieć przewagę. I brać, brać, brać! Nie dają nic od siebie, bo baby są przewrotne, zakłamane. Chcą tylko zwabić, okiełznać faceta. Najlepiej przez ciąże.
- Mają inną hierarchię wartości.
- Oni nie mają żadnych wartości!
- Obiecałam sobie, że nikogo nie będę oceniać, nie znając jego racji.
- Chcesz się bawić w psychoanalizę? Pomogę ci! Facetami kieruje tylko żądza pożądania! Zaliczyć maksymalnie dużo minimalnym kosztem własnym. To ich religia!"
                                                                                   Anna Ziętara "Układy dwójkowe"

Mam nadzieję, że jeśli nawiedza mój blog jakiś mężczyzna to się nie obrazi :D
Taki cytat na niedzielę...*prawie jak słowo na niedziele :D*

Wasza Tumburulka!!

2 komentarze:

  1. Świetny tekst xD Jakby to Caroline powiedziała: Typowy Kyle! Świnia, ale przystojny xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiii! Jaki fajny ^^
    A początek już kojarzyłam, bo gdzieś mi mignął, ale dalej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń