czwartek, 30 października 2014

3 miesiące i reklamy :)

Hej :) 
Z okazji trzech miesięcy mojej działalności w świecie blogów, chciałabym zrobić mały wyznacznik tego gdzie możecie znaleźć reklamy mego bloga, gdzie znajdziecie informacje, strony czy inne rzeczy, które możecie polecić znajomym :) lub też sami dzięki temu będziecie na bieżąco odnośnie bloga :) oraz to co zdołałam "osiągnąć" dzięki Wam! 
To dzięki takim miejscom dowiedzieliście się zapewne o istnieniu Tumburulki. Czas więc odwdzięczyć się tym wszystkim ludziom, którzy pozwolili na umieszczenie informacji o blogu :)
Zaczynajmy :)

jest to grupa stworzona (tak myślę) z potrzeby Stormersów. Miejsce, które zapewniło wielu osobom wolność od wszelkich myśli na temat Bastille i nie tylko. Stworzona 22 sierpnia. Skąd to wiem? Cóż, nieskromnie muszę przyzna,ć że jestem jej założycielką i niezmiernie jestem z tego dumna. Wiele osób reklamuje na niej swe blogi, talenty... Zapraszam wszystkich ludzi, którzy chcą należeć do normalnej grupy bez ograniczeń :) Myślę że jesteśmy inni od innych i chyba to jest najpiękniejsze!

jedna z lepszych grup o anime i mangach w Polsce. Przystojni admini(Seba i Piotruś naj!)! Nie śpią, działają. U nich również znajdziecie słówko o Tumburulce. Łączymy światy, współdziałamy:) Warto czasami podjąć taką współprace :) spróbujcie! nigdy nie wiadomo kogo się na swej drodze spotka!

Stronka dopiero przeze mnie odkryta i chyba też nowa :) Miła administratorka, różnorodność innych blogów. Światy różne i chyba to jest piękne. Nie ma przepaści, nie ma reguł, tworzysz? jesteś z nami :) Chyba tym powinni sugerować się ludzie. Wzajemne docenianie!

dość spora grupa. Głównie wpadają tam ogłoszenia opowiadań. Niestety zbyt wiele nie mogę o niej powiedzieć. Jednak polecam... może w wirze tylu opowiadań, jakie są tam dodawane, ktoś odnajdzie swój dom :)

oficjalny i jedyny profil Tumburulki na FB. Zapraszam wszystkich! To właśnie tam będę was powiadamiać o nowych rozdziałach, będę zapraszać do rozmów i odpowiadać na wasze pytania :) XD

6. Twitter Tumburulki - @tumburulka https://twitter.com/Tumburulka
cóż, znajdziecie tam nie tylko informacje o ilości wyświetleń w danym dzień ale różne moje głupie myśli, zdjęcia i filmiki XD zapraszam XD jednak traktujcie to z dozą rezerwy :)

W ciągu tych 3 miesięcy z znaleźliście się na blogu ponad 14600 razy :) 
Komentarzy (,łącznie z moimi) zaistniało 482 :)
Powstało dla was 73 posty w tym: 42 rozdziały "Koralika", oraz 6 rozdziałów "Świecy".
Dużo :) 
Chciałabym Wam podziękować za obecność, za cudowne trzy miesiące. Chciałabym sobie życzyć więcej ale.. każda przyszłość jest niepewna. 
Pamiętajcie zawsze o Tumburulce!
Miłego czytania wszystkich rozdziałów jak i komentowania! 
Wiecie jakie to dla mnie ważne! :)
WASZA TUMBURULKA!

2 komentarze:

  1. Wypadało by teraz krzyknąć HIP HIP HURRAY, HIP HIP HURRAY HIP HIP HURRAY HURRAY HURRAY !!!!!!!!
    Ja też się cieszę że Cię w ogóle poznałam i że pokazałaś nam swojego fatastycznego bloga :) I nieskromnie powiem że dzięki Tobie zaczęłam swojego pisać :P
    Więc dziękuję i zyczę duuuuuuużo wszelkiej pomyślności i dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, idziesz jak burza :) GRATULEJSZYN!!! Ja trafiłam tu za sprawą Bastille XXX i jestem bardzo za to wdzięczna, bo dużo przyjemności sprawia mi czytanie twoich opowiadań. Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń